Wednesday, September 16, 2009

agak sunyi.......


bilik aku yg telah di kemas (akn ditinggalkan) bye bilikku....



dapur yg sepi





tv yang terbuka (ak tengok sorg2)




waaaaaaa........ aku tinggal sorg. sunyi gila korg tengok la sudut2 rumah sewa aku yg x de org...>>>hanya aku

sunyi weh... nyesal lak x balik semlam jer... bila dh sorg2 aku x tau nk wt pe. x de kwn nk gaduh n nk sembang.... hehee.

>tp jap g umah ni sendirian lah dia
>aku pn dh nk blah balik kg yg ku rindui
>rindukn bapakku n semua ahli kuargaku.....

x sabar ni nk raya. seperti post2 aku yg telah lepas korg pn tau aku memang x sabar nk raya taun ni........ nk balik men mencun ngn ank buah..... hehehe

aku ade masalah ni. cm ne nk bawa beg aku yg besar+bnyak nek moto ke stesen ketapi ni.... alaaa maslah betol. nak balik kg pun masalah.... newey.... aku akn usahakan smpai muat moto burukku tuh.... selamat bercuti n selamat hari raya....

No comments:

Post a Comment