Wednesday, September 16, 2009

rindukan kamu....


kak tini... miss u...uhuuu

hem... tetiba di pagi hari yang hening ni terpikirkan kakak aku yang nun jauh di Sabah...
haih... sedih la plak. Bukan apa, raya kali ni dia x leh balik bersama aku n family. atas sbb kesihatan (dia pregnant) sedih gila... she my feveret sister.. very supportive sister la dia ni.. dia yg memahami n pling cool.... kakak2 yang len tuh semua memang best gak.... tp kakak yg sorg ni selalu bg sokongan mental n fizikal tuk aku smpai skrg. even masa kecik aku ngn dia ni memang anti gila lah... musuh la kira.... mcm pe je. jumpa mesti nk gaduh... masa tuh aku manja ngn kakak aku yang atas lg sorg. tp bila dh besar kakak yg aku manja tu da kawin x de kawan aku baik la ngn kak tini ni... sampai skrg. even dia da kawin aku still rapat giler ngn dia. biasa la kakak la katakan.... semua masalah rujuk ngn dia komfem senang ati n semua akan jadi ok... waaa.... nk nanges pun ada la plak... feeeeliiiinggg........
tu pic dia ngn anak dia yg sgt comel (miss u) besar mana la budak nih skrg... aku akan pastikan cuti ujung tahun nnt aku akan lepaskan rindu kt diorg nih... selamat hari raya kak tini n family...

No comments:

Post a Comment