Thursday, September 24, 2009

tambah lg 1!!!

ntah esok, ntah lusa.... mungkin jugak ri ni...
hem... mintak2 semuanya selamat... aku tengah nervous tunggu kelahiran baru baby ( ank sedara ke-11) hem... pejam celik aku dh ada 11 anak... dh tua aku ni... arap2 semuanya ok.
aku risau betol... kakak aku tu dh la jauh sabah nun. nk g melawat pn x leh, semlam dia tipon wt ayat sedih. risau semua family aku... semalam dia dk kena masuk wad tp belom sakit lg. dia kata myb kena bedah... huuuu... sian dia sapa la nk jaga dia pas bersalin.... klu arwah mak aku ade komfem dia lah org pertama yg angkat tgn nk pergi. haiiihh... sabar je lah... da nasib. arap2 kak tini n baby selamat amin.... aku susah ati mcm nk je ke sana. tp... keadaan aku pn x tertanggung... x de duit+ade kuliah, klu x mungkin aku dh selamat smpai sabah menjaga kakak aku yg sorg ni. masa ank 1st dia dulu pn aku yg tolong dia... haih.... risau nyeeeeeeeeeeee....................... mintak2 la bang cik (abg ipar aku) bleh handle semuanya... amin....

No comments:

Post a Comment