Wednesday, September 16, 2009

mood raye...





my new shoes...


haaaa..... mood raya aku da dtg... esok lusa aku nak balik kampung... time cmni housemate aku ramai da balik tinggal 3 org je termasuk aku... sunyi pun ade.... tapi aku bukan nk citer pasal kesunyian ni semua... ehehe aku nk citer pasal betapa susahnya aku nk cari kasut nii...
bermulanya semalam, lepas antar sorg housemate/roomate aku si saida tu... aku terus ke CS (satu2nye shoping complex yg best la kt cini)... niat aku 1 je nk cari kasut raya (kononlah)... pastu aku pn sorg2 menjelajah lah keseluruh pelusuk CS tu dgn penuh smgt n laju gila jln (sorg2 la ktakan). aku punya cerewet bab kasut ni sampaikan semua kedai kasut aku ulang 3 kali round... but aku x jumpa gak kasut yg aku nk cari.. aku aku berkenan.... huh... penat aku balik ngn ati hampa... esoknya lepas kuliah aku kuar lagi.... atas sbb yg sma NAK CARI KASUT RAYA!!! nak jugak2... penuh smgt la kan... ulang lagi skali g kedai2 yg dh aku round smlm. tp... tetap x jumpa. ade 1 kasut tuh new arrival laa... cntik gila... tp besa la kasut baru kuar mahal tuh... abes duit belanja bulanan aku klu beli. aku pn pasrah n pk x payah la beli kasut raya (sedih gila+pasrah)... jln2 dgn x bermaya aku terlupa yg ada satu kedai lg yg aku x pg sbb kedai tu kt 1st floor aku terlepas pndang... waaa... smgt balik weh!!! aku pn intai2 n pasrah x de yg best... tp tiba2 aku ternmpak sepasang kasut yg unik+cntik giler+selesa+cun melecun+ menarik+tertarik+kau memang da booommmm lah.... hehe... dgn senyuman aku try... masa try rase terharu tuh.... dh jumpa kasut yg cntik n selesa masa pakai... x sia2 aku penat mencari selama 2 ari... hahaa... kt atas nun lah hasil penat n kesabaran aku... cantik x (bg aku cntik giler, korg aku x tau lah.... x sabar nk raye....SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN....KOSONG2 YER ( ayat kwn2 aku yg slalu digunakan masa slm raye)....


2 comments:

  1. Amboi..seronok..kasut tak bau kedai lg dh shooting masuk blog tu..best2..hhhii...hmm..tak habaq pun cik yg tunjuk kedai kasut DEBOOMMM tu yer...ni yg kecik ati ni..haha..memang seswai lar kasut tu,walau tinggi tapi yer slesa dipakai utk braya dan b'lumba p salam rebut duit rayer..apa pun klengkapan brya dh cukup ni..ucpan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN jgan lupe lak.okay..

    ReplyDelete
  2. hahaaa.... lupa nk masuk nama ita skali nih.. waaa... sowy2. xcited nk citer kasut baru yang meletop tuh....thanks newey...

    ReplyDelete