Wednesday, September 16, 2009

beratnya kepala.... berat lg mataku.....

hadoi..... buk3 (hantuk kepala ke bantal)
hahaa.... aku dh penat+tension ngn keja2 yang smpai bila ntah akan habis... tolong!!!!!
penatnye. okey... sesiapa ade cdngn yang bernas utk tolong aku slesaikan masalah ni silakan beri dengan segera okeh....
ni masalahnya. aku kena submit 1 asimen yg agak susah n beat tuk aku laksanakan iaitu:
>aku kena hasilkan 2 lukisan bertemakan budaya (secara manual-lukis sendiri pakai tgn)
>1 lukisan digital pakai la software pape pun....

3 lukisan tu weh... berat nih.... dh la x de idea nk lukis apa.... tolong aku... mampukah aku selesaikan keja ni???

jawapannya:............................................................................................................................................

3 comments:

  1. biar la keje tak habis2...kang kalu habis keje... dah tak ekeje nak buat... bila tak dekeje nak buat.. tak de la gaji...bila tak de gaji.... mula la nak mintak dengan pakcik..huhuhuhu

    salam aidilfitri....

    ReplyDelete
  2. sudi la ambik kad raya kat sini -->>

    http://dotblogspotdotkom.blogspot.com/2009/09/kad-raya-utk-semua.html

    p/s :- tak kotak "ngumpat" ke kat sini... nak "ngumpat" kamu...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hokeh2 pakcik... sy ni masih blaja la pkcik mana ade gaji memang kena mintak ngn pakcik laa...

    ReplyDelete